Beter vindbaar worden
De bedrijfsvideo deel je niet alleen op je eigen website, dat zou zonde zijn. Je kunt een bedrijfsvideo over jouw bedrijf in Amsterdam ook uitstekend delen op diverse andere kanalen. Facebook en Instagram zijn goede voorbeelden, aangezien mensen veel meer geneigd zijn een video te bekijken, dan bijvoorbeeld een artikel te lezen.
Maar het belangrijkste kanaal om jouw bedrijfsfilm in Amsterdam te delen is natuurlijk YouTube. YouTube is, na Google, namelijk ‘s werelds grootste zoekmachine. Door met jouw video goed te scoren op de zoektermen die voor jou van belang zijn, trek je meer bezoekers naar uw website! Bovendien waardeert Google de aanwezigheid van diverse soorten content (tekst, afbeeldingen, audio, video) op jouw website. De implementatie van een bedrijfsvideo in jouw eigen website loont dus zeker ook!
Meer omzet!
Leuk natuurlijk, die extra bezoekers, maar een bedrijfsfilm in Amsterdam laat je uiteindelijk natuurlijk maar met één reden maken: meer verdienen! En dat het werkt blijkt uit diverse onderzoeken, die laten zien dat consumenten meer geneigd zijn een product of dienst te kopen, na het zien van een video.